Prijavite se!

 

KOMUNIKACIJSKI COACHING

 

Komunikacijski coaching: Odpiranje poti k učinkoviti komunikaciji in osebnem izrazu

 

Komunikacijski coaching se osredotoča na razvijanje in izboljšanje posameznikovega komunikacijskega sloga, premagovanje ovir in povečanje samozavesti pri interakciji z drugimi. Namenjen je vsem, ki si želijo izboljšati svojo komunikacijsko uspešnost, razrešiti težave pri javnem nastopanju ali učinkoviteje komunicirati v delovnem okolju.

 

 

Kaj vključuje komunikacijski coaching

 

Komunikacijski coaching zajema širok spekter tematik, od javnoga nastopanja do izboljšanja asertivnosti in reševanja konfliktnih situacij. Ključna področja vključujejo:

  • Javno nastopanje: Premagovanje treme in razvoj samozavesti.
  • Vodstvena komunikacija: Izboljšanje avtoritete, jasnosti in vodenja ljudi.
  • Asertivnost in reševanje konfliktov: Učinkovito izražanje mnenj ter obvladovanje obrambnih in konfliktnih odzivov.
  • Osebna avtoriteta: Razvoj prepričljivega sloga komunikacije.

 

 

Diagnostika 

 

Proces komunikacijskega coachinga vključuje temeljito diagnostiko, ki omogoča boljše razumevanje posameznikovega komunikacijskega sloga, osebnostnih značilnosti in potencialnih izzivov. Diagnostika vključuje:

  1. Analizo komunikacijskega sloga: Prepoznavanje močnih točk in priložnosti za izboljšave.
  2. Ocenjevanje osebnostnih lastnosti: Uporaba psihometričnih testov ali drugih diagnostičnih orodij za vpogled v posameznikovo vedenje in način razmišljanja.
  3. Ugotavljanje vpliva sistemov: Razumevanje, kako različni sistemi (npr. organizacijski, družbeni, družinski) vplivajo na posameznikovo komunikacijo.
  4. Ocena neverbalne komunikacije: Analiza telesne govorice, intonacije in ritma govora za boljši učinek sporočanja.

 

 

Ključna področja

 

Coaching poteka na več ravneh, ki se med seboj dopolnjujejo:

  1. Fizično delovanje (telo): Delo na sproščenosti telesa, glasu in gibanju.
  2. Identiteta (notranje stanje): Razvoj čustvene inteligence in psihične pripravljenosti.
  3. Način razmišljanja (um): Osredotočanje na pravilno rabo besed, oblikovanje sporočil in njihovo strukturiranje.
  4. Energija: Upravljanje osebne energije za prepričljivo komunikacijo.
  5. Sistemi: Razumevanje in navigacija sistemov, ki vplivajo na posameznika in okolje.

 

 

Kako poteka

 

  1. Spoznavni sestanek:
    • Določitev ciljev in ključnih tematik.
    • Analiza trenutnega stanja in pričakovanj.
    • Postavitev okvirjev sodelovanja ter zagotavljanje zaupnosti.
  2. Diagnostika:
    • Ocena komunikacijskega sloga, vedenjskih vzorcev in osebnostnih značilnosti.
    • Prepoznavanje omejujočih prepričanj in potencialnih področij za razvoj.
  3. Individualna srečanja:
    • Prilagoditev dolžine in dinamike srečanj ciljem posameznika.
    • Delo na konkretnih tehnikah, strategijah in vajah, ki temeljijo na diagnostičnih ugotovitvah.
    • Izdelava strategij za komunikacijo, predstavitev in javni nastop.
  4. Zaključna faza – evalvacija:
    • Pregled doseženih ciljev.
    • Načrt za nadaljnjo rast in samostojno uporabo naučenih veščin.

 

 

Naš pristop in metode dela

 

Komunikacijski coaching temelji na kombinaciji različnih modalitet in tehnik, ki vključujejo:

  • Sistemski pristop: Razumevanje vpliva širšega okolja na posameznikovo komunikacijo.
  • Integralni pristop: Vključitev vseh ravni (telo, um, čustva, energija) v proces razvoja.
  • Praktične vaje in simulacije: Izvajanje scenarijev iz resničnega življenja za utrjevanje veščin.
  • Kreativne tehnike: Uporaba iger vlog, metafor in vizualizacije za raziskovanje novih možnosti.

 

 

Zakaj izbrati komunikacijski coaching

 

  • Celostna diagnostika: Natančno prepoznavanje vaših potreb in izzivov.
  • Prilagojeni programi: Coaching, zasnovan posebej za vaš slog in cilje.
  • Trajnostne rešitve: Dolgoročna sprememba vzorcev in razvoj potenciala.
  • Samozavest in jasnost: Prepričljiva komunikacija, ki vas opolnomoči v vsakem okolju.

Komunikacijski coaching ni zgolj izboljšanje veščin – je proces, ki posameznikom omogoča, da prepoznajo svoj polni potencial, presežejo omejitve in se izrazijo avtentično ter samozavestno.

 

 

Vas zanima več? Kontaktirjte nas na info@povejnaglas.si

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih